МО «Математика» і «Природознавство» у 2013 – 2014 н.р.
працювало над проблемою «Компетентнісне навчання – основа навчально – творчої
діяльності учнів»
За даний період було проведено 4 методичних засідання на
яких було розглянуто різні запитання
Перше засідання
відбулося у вересні, на нього було винесено такі завдання:
-
- Обговорення Державного стандарту основної та старшої школи та методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2013 – 2014 н.р.
- Формування готовності педагогів до роботи за новими стандартами освіти з використанням добору традиційних та інноваційних технологій навчання та виховання
- Затвердження плану роботи МО на 2013 – 2014 н.р.
- Вибір учнями навчальних модулів по фізкультурі
Друге засідання
відбулося в листопаді з такими завданнями:
- Впровадження інноваційних технологій у практику роботи вчителя фізкультури та основ здоров'я Козира Ю.П.
- РОЗВИТОК ПРОФЕСФЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ
Третє засідання було проведено у січні, на нього було
винесено такі запитання:
- Педагогічні компетенції як засіб розвитку педагогічно майстерності у роботі вчителів трудового навчання
- Практичне використання інноваційних технологій на уроках математики
- Методичні дебати «Яким має бути урок, на який чекають діти?»
На четверте засідання у квітні були винесені такі
завдання:
- Вивчення та практичнв рекомендація державної програми підвищення якості природничо математичної освіти на період 2015 року
- Підсумки роботи МО за 2012 – 2013 н.р. та постановка завдань на наступний навчальний рік.
Звіт МО над проблемою школи
Згідно плану всі засідання були
проведені та завдання виконані, що підтверджують протоколи кожного засідання.
Вирішили у наступному 2014 – 2015 н.р. працювати над тією ж проблемою МО
та проблемами кожного вчителя зокрема. МО працювало над проблемою школи:
«Компетентнісний підхід до організації навчально – виховного процесу учнів в ЗОШ»
Компетентнісний
підхід в освіті розуміють як спрямованість навчального процесу на формування і розвиток
основних компетентностей особистості. Це вимагає відходу від
інформаційної спрямованості навчання і перенесення акценту із засвоєння нормативно
визначених знань, умінь і навичок на формування і розвиток у школярів здатності
самостійно практично діяти, застосовувати індивідуальний досвід та досягнення у
нестандартних, творчих, життєвих ситуаціях.
Немає коментарів:
Дописати коментар