неділя, 21 грудня 2014 р.

Аналіз роботи методичного об'єднання «Математика» і «Природознавство» за 2013 - 2014 н.р. та звіт МО над проблемною темою школи


 МО «Математика» і «Природознавство» у 2013 – 2014 н.р. працювало над проблемою «Компетентнісне навчання – основа навчально – творчої діяльності учнів»

За даний період було проведено 4 методичних засідання на яких було розглянуто різні запитання

  Перше засідання відбулося у вересні, на нього було винесено такі завдання:
-      

  •    Обговорення  Державного стандарту основної та старшої школи та методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2013 – 2014 н.р.
  • Формування готовності педагогів до роботи за новими стандартами освіти з використанням добору традиційних та інноваційних технологій навчання та виховання
  • Затвердження плану роботи МО на 2013 – 2014 н.р.
  • Вибір учнями навчальних модулів по фізкультурі
  Друге засідання відбулося в листопаді з такими завданнями:

  • Впровадження інноваційних технологій у практику роботи вчителя фізкультури та основ здоров'я Козира Ю.П.
  • РОЗВИТОК ПРОФЕСФЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ

Третє засідання було проведено у січні, на нього було винесено такі запитання:

  •     Педагогічні компетенції як засіб розвитку педагогічно майстерності у роботі вчителів трудового навчання
  • Практичне використання інноваційних технологій на уроках математики
  • Методичні дебати «Яким має бути урок, на який чекають діти?»
На четверте засідання у квітні були винесені такі завдання:

  •  Вивчення та практичнв рекомендація державної програми підвищення якості природничо математичної освіти на період 2015 року
  • Підсумки роботи МО за 2012 – 2013 н.р. та постановка завдань на наступний навчальний рік.
  Звіт МО над проблемою школи

Згідно плану всі засідання були проведені та завдання виконані, що підтверджують протоколи кожного засідання.
Вирішили у наступному 2014 – 2015 н.р. працювати над тією ж проблемою МО та проблемами кожного вчителя зокрема.  МО працювало над проблемою школи: «Компетентнісний підхід до організації навчально – виховного процесу учнів в ЗОШ»

Компетентнісний підхід в освіті розуміють як спрямованість навчального процесу на формування і розвиток основних компетентностей особистості. Це вимагає відходу від інформаційної спрямованості навчання і перенесення акценту із засвоєння нормативно визначених знань, умінь і навичок на формування і розвиток у школярів здатності самостійно практично діяти, застосовувати індивідуальний досвід та досягнення у нестандартних, творчих, життєвих ситуаціях.

Немає коментарів:

Дописати коментар